ath-msr7-آودیو تِکنیکا

آودیو تکنیکا- Audio-Technica – همیشه گوش دادن دیدگاه تان را بنویسید

تاریخچه آودیو تِکنیکا؛

آودیو تِکنیکا، (Audio-Technica)، بیش از 50 سالِ پیش در سالِ 1962 میلادی، با همتِ هیدئو ماتسوشیتا (Hideo Matsushita) به عنوانِ یک کمپانیِ تولید کننده ی کارتریج های گرامافون، در توکیو (ژاپن) تاسیس شد. اولین محصولاتِ تولید شده AT-1 و AT3MM نام داشتند که کارتریج های استریوی گرامافون (Stereo Phono Cartridges) بودند. رشدِ تجارتِ آودیو تکنیکا، باعث شد تا در سال های بعدیِ فعالیتش، واردِ زمینه های دیگری مثل، تولید انواع هدفون، میکروفون و سیستم های سخنرانی شود.

 

 

زمینه ی فعالیت آودیو تِکنیکا؛

آودیو تکنیکا (Audio-Technica) یکی از معدود کمپانی های بزرگ دنیاست که برای متوجه شدنِ زمینه ی فعالیتش، احتیاج به تحقیق و بررسیِ زیادی نیست. نامگذاریِ این کمپانی گویای تمامِ جزئیاتِ تجارتش است. آودیو تکنیک یکی از معروف ترین و برجسته ترین کمپانی های تولید کننده ی انواع هدفون، میکروفون، سیستم های بیسیم و سیستم های سخنرانی است. علاوه بر دسته بندی های عنوان شده؛ آودیو تکنیکا چندین مدل میکسر (Mixer) و لوازم جانبی میکروفون ها (Microphone Accessories) را هم در دسته بندی محصولاتش قرار داده است. 

آودیو تکنیکا- Audio-Technica
آودیو تکنیکا- Audio-Technica

هدف آودیو تِکنیکا؛

آودیو تکنیکا (Audio-Technica) با هدفِ صدای صحیح، اصولی و استاندارد در زمان و شرایطی، سعی در تسخیرِ بخشِ عمده از بازارِ محصولاتِ صوتی دارد. آودیو تکنیکا با ایجادِ تنوعی کم نظیر در محصولاتش، میکوشد تا محصولاتی با کیفیت را برای تمام اقشارِ علاقه مند به موسیقی را عضوی از خانواده ی بزرگِ خود کند. شعارِ “Always Listening” نیز، مهرِ تاییدی است بر تنوع و رنج قیمتی غیر متمرکزِ آودیو تکنیکا در تولید و عرضه ی محصولاتش.

 

 

 

افتخارات آودیو تِکنیکا:

         هدفونِ برگزیده ی سال | Audio-Technica R70x  (NAMMTEC-31st) 
         هدفونِ برگزیده ی سال | Audio-Technica MSR7  (Reviewed.com-2015)
         اولین کمپانی های دنیا، که هدست های اجرای زنده را عرضه و معرفی کرد 
          میکروفونِ برترِ سال | Audio-Technica 4033 (Audio Engineering Society-1991)
         و...

  

 

آشنایی با خانواده ی محصولات آودیو تِکنیکا:

آودیو تکنیکا (Audio-Technica) از آن دسته کمپانی هایی است که علاقه ی شدید به دسته بندی جزئیِ محصولاتش دارد، از این رو، کد گذاری های بسیار زیادی برای مشخص نمودنِ دقیقِ دسته بندی کالا ها روی مدلشان اعمال میکند. هدفون های آودیو تکنیکا به طورِ کلی به سه دسته ی دورِ گوش (Over-Ear)، رویِ گوش (On-Ear) و داخِلِ گوش (In-Ear) تقسیم میشوند. هر یک از هدفون های این دسته بندی با ویژگی ها و قابلیت هایی همچون، سیم دار و یا بیسیم بودن، مجهز بودن به میکروفون، مقاومتِ کابل و بدنه ی هدفون، جنسِ صدای هدفون و… ، با اضافه شدنِ یک کاراکتِرِ به خصوص به نامشان، عضوی از خانواده ی هدفون های همان دسته میشوند. به طور کلی، آودیو تکنیکا هدفون های مخصوص گیمینگش را با حرف G در مدلشان، هدفون های بالارده اش (AudioPhile Headphones) را با دو حرفِ AD در مدلشان، هدفون های داخِلِ گوشیِ مانیتورینگش را با حرفِ E در ابتدای مدلشان و… مشخص میکند. این نامگذاری ها به قدری در آودیو تکنیکا جزئی انجام شده اند که اشاره ی ریز به ریز، به همه ی آنها، موجب وقت گذاریِ بسیار زیاد خواهد شد.

 

 

آودیو تکنیکا- Audio-Technica
آودیو تکنیکا- Audio-Technica

 

محصولاتِ شاخِص آودیو تِکنیکا:

آودیو تکنیکا (Audio-Technica)، یکی از ستون های اصلی تولید انوعِ میکروفون در دنیا و یکی از کمپانی های مطرحِ تولید کننده ی هدفون انواعِ هدفون به شمار میرود. همانندِ تمامی کمپانی های مشابه، آودیو تکنیکا نیز با چندین محصول حسابی سرِ زبان ها افتاد و سرفصلِ بحث و گفتگو های مختلف در دنیای صدا را به خود اختصاص داد.

 

1.     ATH-W1000Z:

آودیو تکنیکا با معرفی این هدفون توانست مجددا در یکی دو سالِ گذشته به لیستِ انتخاب های عاشقانِ بازگردد. این هدفون با مجهز شدن به یک درایورِ بزرگِ 53 میلیمتری، سیستم انحصاری D.A.D.S. (سیستم انحصاری آودیو تکنیکا برای پخش دقیق و عمیقِ فرکانس های پایین)، بدنه چوبی، کابل و جَکِ با کیفیت و بازه ی فرکانسی عالی (5 تا 42 هزار هرتز) به عنوانِ رقیبی جدی برای برترین هدفون های دنیا در سال های 2015 و 2016 مطرح شد.

 

2.     ATH-MSR7:

این هدفون، به عنوانِ یکی از محبوب ترین و مشهور ترین هدفون های پشت بسته ی حرفه ایِ دنیا شناخته میشود. آودیو تکنیکا با به کار بردنِ یک طراحی چشم نواز، در کنارِ بهترین متریالِ ممکن (با توجه به قیمتِ محصول) و کیفیت ساختِ بی نظیر، توانست با این محصول، حتی مخالفانش را هم با اولین نگاه، سمتِ این محصول جذب کند. بدنه ی فلزی و برس خورده، درایورِ قدرتمندِ 45 میلیمتری، ای-یِرپد (EarPad) های فوق العاده راحتِ ساخته شده از مِموری فوم (Memory Foam)، بازه ی فرکانسی تحتِ پوششِ بی رقیب در رنج قیمتی مشابه (5 تا 40 هزار هرتز) و همراه شدنِ هدفون با سه کابل و یک سافت کیس، دلایلِ معرفی شدنِ این محصول به عنوانِ برترین در مراجعِ مختلف است.

 

3.     ATH-M50x:

هدفون های مانیتورینگِ آودیو تکنیکا، همواره از محبوب ترین انتخاب های موزیسین ها و افرادِ حفه ای در موسیقی قلم داد میشده، M50x به نوعی محبوب ترین و حرفه ای ترین هدفونِ مانیتورینگِ آودیو تکنیکا به شمار میرود. این هدفون با مقاومت بسیار بالا، وزن بسیار کم، راحتی فوق العاده در استفاده های طولانی مدت، پخش صدایی خالص و بدون تغییر، زانویی های تا شونده (برای حمل و نقلِ آسان)، همراه شدن با سه نوع کابلِ متفاوت و درایورِ نئودیمیومیِ 45 میلیمتری، به جرات یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین هدفون های مانیتورینگ در دنیا به شمار میرود.

آودیو تکنیکا- Audio-Technica
آودیو تکنیکا- Audio-Technica

 

 

آودیو تکنیکا(Audio-Technica) در چند خط:

آودیو تکنیکا با قدمتی بیش از 50 سال، از محبوب ترین های دنیای هدفون است. کیفیت ساختِ عالی، در کنارِ طراحی های متنوع و مجموعه هایی مشتری مدار، این کمپانی را به یکی از پرفروش ترین برند های دنیا تبدیل کرده است. آودیو تکنیکا، با کمترین بودجه ها، بهترین ها را فراهم میکند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle