هدفونِ اودیز (Audeze) EL-8

اودیز (Audeze), قاطعیت در صدا دیدگاه تان را بنویسید

تاریخچه اودیز ؛

اودیز (Audeze)، کمتر از 10 سالِ پیش (سالِ 2008 میلادی) سَنکار تاگاسامودرام (Sankar Thiagasamudram) به همراه الکساندر راسِن (Alexander Rosson) پس  قرارِ ملاقاتشان با مهندس پیت اوکا (Pete Uka) کسی که مواد اولیه ی خاصِ ناسا را توسعه داد، به این نتیجه رسیدند که هدفون ها، برای القای تجربه ای بی نظیر احتیاج به متریالی خاص و با کیفیت دارند. چندی بعد، با ملحق شدنِ دراگوسلاو کُلِک (Dragoslav Colich) به این تیم، پروژه ی تولیدِ اولین هدفونِ اودیز (Audeze) کلید خورد. پس از آن، اودیز محلی در لُس آنجلس را به عنوان مقر اصلی شرکت انتخاب و فعالیتِ حرفه ای شان را کمی دور تر از سواحلِ دریای شمال، آغاز کردند.

 

 

زمینه ی فعالیت اودیز؛

اودیز (Audeze) از معدود کمپانی هایی است که علاوه بر مشخص بودنِ زمینه ی دقیقِ فعالیتش از بدو پیدایش، به طورِ دقیق حتی مخاطبانش را هم برای آینده ی تجاری اش تعیین کرد. اودیز با تولید کردن هدفون های حرفه ای و فوق حرفه ای، اِمپیلیفایِر و دَک های حرفه ای و میکروفون های منحصر به فرد به عنوانِ یکی از برند های برتر و حرفه ایِ دنیای صدا مشغولِ فعالیت است. علاوه بر زمینه های اعلام شده اودیز یکی از کمپانی های معتبر و مشهورِ دنیا در تولید لوازِم جابی خاص برای بعضی هدفون های دنیا است.

 

هدفونِ اودیز (Audeze) EL-8
هدفونِ اودیز (Audeze) EL-8

 

هدف اودیز ؛

اودیز (Audeze)، از نخستین روز های آغازِ فعالیتش با هدفِ تولید و عرضه ی آنچه تا کنون در بازارِ هدفون های حرفه ای و فوق حرفه ای دیده نشده پا به عرصه ی رقابت با دیگر برند ها گذاشت. اودیز معتقد است انقلابی که در دنیای صدا لازم است از عهده ی محققان و مهندسانش ساخته است. در کنارِ معرفی و عرضه ی تکنولوژی هایی نوین، اودیز با عرضه ی نوآوری هایش در قالبِ طراحی هایی یونیک و بسیار خاص، متریالِ فوق العاده خاص و با کیفیت و دقتِ تولیدِ بسیار بالا و مو شکافانه، همواره از انتخاب های اصلیِ عاشقانِ صدا در سال های اخیر به شمار رفته است.

 

 

 

 

افتخارات اودیز :

 

         برترین هدفونِ سال | Audeze EL-8  (CES-2015) 

         محصولِ برگزیده ی سال | Audeze LCD-X  (Tone Audio Magazine-2013)

         هدفونِ برگزیده ی سال| Audeze EL-8 (What HiFi?-2014) 

          محصولِ برگزیده ی سال | Audeze LCD-X (th Absolute sound-2014)

         بهترین هدفونِ سال | Audeze LCD-3 (Hi-Finews-2014)

         و...

 

 

 

آشنایی با خانواده ی محصولات اودیز :

اودیز (Audeze) از آن دسته کمپانی های دنیا است که با تمرکزِ بسیار بالا و کمیتِ نه چندان زیاد، محصولاتش را عرضه میکند. هدفون های اودیز به طورِ کلی به سه دسته با نام های SINE Series، EL-8 Series و LCD Collection تقسیم میشوند. نام گذاری انحصاری و منظم، موجب میشود تا با اولین نگاه به نامِ مدلِ هدفون به راحتی تشخیص دهید که هر هدفون عضوِ کدام خانواده از هدفون های اودیز است. همچنین اودیز چند مدِلِ انگشت شمار، اِمپیلیفایِر، دَک و میکروفونِ حرفه ای نیز به بازار عرضه کرده است که هر کدام با نامگذاریِ انحصاری معرفی شده اند.

 

هدفونِ اودیز (Audeze) LCD-X
هدفونِ اودیز (Audeze) LCD-X

 

 

محصولاتِ شاخِص اودیز :

کمیتِ نه چندان زیادِ محصولاتِ اودیز (Audeze) و تمرکزِ بالای دسته بندی محصولاتش، موجب شده تا اکثرِ محصولاتِ معرفی شده ی این کمپانی به عنوان برترین در دسته بندیِ خودشان مطرح شوند. اودیز همواره با معرفیِ تکنولوژی هایی نوین و طراحی هایی خاص، جزو مطرح ترین و برجسته ترین برند های تولیدِ هدفون در دنیا به شمار میرفته است.

 

1.     Audeze LCD-2:

ال سی دی 2، بی شک یکی از معروف ترین و محبوبترین هدفون های فوق حرفه ای دنیا است. عده ی خیلی زیادی معتقدند که در واقع اودیز (َAudeze) با معرفی و عرضه ی این هدفون بر سَرِ زبان ها افتاد و خودش را در مراجعِ مختلف مطرح کرد. ال سی دی 2 به واسطه ی قرار گیری در دسته بندی هدفون های پلَنِر مگنتیک (Planar Magnetic)، طی شدنِ مراحِلِ تولید و طراحی اش در اِمریکا، بازه ی فرکانسیِ تحتِ پوششِ فوق العاده اش (5 تا 50 هزار هرتز)، ای-یِرپَد (EarPad) های فوق العاده راحت (با روکِشِ چرمِ ضدِ تعریق) و کابلِ بسیار با کیفیتش، کماکن، در لیستِ بهترین های دنیا قرار دارد.

 

2.     Audeze LCD-3:

اودیز (Audeze) چندین سال پیش از تولیدِ این هدفون، با معرفیِ ال سی دی 2، تحولاتِ عظیمی در دنیای صدا های حرفه ای ایجاد کرد. پس از موفقیتِ چشمگیری که ال سی دی 2 کسب کرد، اودیز با تقویتِ ویژگی های مثبتِ ال سی دی 2، و از بین بردنِ ویژگی های منفیِ آن، ال سی دی 3 را به بازار معرفی و عرضه کرد. این هدفون زمینه ای که توسط ال سی دی 2 هموار شده بود را با سرعت زیاد طی کرد و مجدادا هیوهای عظیمی در دنیای هدفون های فوق حرفه ای به پا کرد. پس از درو کردنِ جوایزِ بسیار، ارزش و اهمیتِ اودیز را بار ها و بار ها در بازار های جهانی افزود.

 

3.     Audeze LCD4:

ال سی دی 4، آخرین شاهکارِ اودیز و حاصلِ تحقیق و مهندسی سال های پیاپی است. این هدفون با پذیرفتنِ تغییراتی جزئی اما مهم و مشهود در طراحی اش نسبت به نسل قبلیِ ال سی دی ها، سعی در تلقینِ حسی جدید در سری هدفون های ال سی دی را دارد. علاوه بر تغییراتِ ظاهریِ چشم نواز، ال سی دی 4 یکی از لذت بخش ترین و دقیق ترین بیس های موجود در میانِ هدفون های فوق حرفه ای را پخش میکند و پخش دقیق ترِ جزئیات و فرکانس های مختلف باعث شده تا پرچمدارِ جدید اودیز، همانندِ نسل های پیشین، به خوبی بدرخشد.

 

اودیز (Audeze) در چند خط:

اودیز (Audeze)، هدفی مشخص و روشن دارد. برای اودیز تنها چیزی که مهم است، شکستنِ خط های قرمزِ دنیای حرفه ای صدا است. اودیز تمامِ توانایی اش را در سال های گذشته به کار گرفته تا همواره در بازارِ هدفون های حرفه ای و فوق حرفه ای “برترین” از هر جهت، یاد شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle