گارانتی

نکات و سوالات مرتبط با ” گارانتی “

توضیحات کلی در رابط با ” گارانتی ” ارائه داده شده کالاها
ما فعالیت بسیار نزدیکی با تولید کننده های تجهیزات صوتی که بخش اصلی فعالیت وب سایت ما میشود را داریم از این جهت برند هایی به عنوان مثال همچون : IFI Audio , Fiio , HiFiMAN , Mee Audio , Woo Audio , Chord Electronics , Westone , Shanling , و برند های بسیار دیگری , ما تنها عامل فروش و رسمی و قابل تایید ” تولید کننده برند ” ” پخش کننده منطقه خاورمیانه ” و یا نماینده فروش منطقه خاورمیانه و در ایران میباشیم به عبارتی حتی پس از خرید به عنوان مثال محصولی از برند IFI Audio ” و حتی تولید کننده برند هم وب سایت ما و فعالیت و گارانتی ارائه داده شده برند را در ایران تایید میکند دلیل این موضوع هم تهیه مستقیم اجناس یا از تولید کننده های برند و یا نمایندگان هر منطقه میباشد و ما هم خدمات بی نظیر و کاملا بی مانند در ایران در رابط با اجناس تحت گارانتی را میتوانیم انجام دهیم.

 

تجهیزات مرتبط با کامپیوتر هم خدمات مشابهی را دریافت میکنند زیرا تمامی اجناس از نمایندگان منطقه خاورمیانه تهیه میشود و خدمات گارانتی کاملا ” بی مانند ” در ایران را در طی 5 سال فعالیت وب سایت تا به امروز ارائه داده ایم.

 

مدت زمان گارانتی ارائه داده در حال حاضر برای اکثر برند ها شامل ” 12 ماه ” میباشد اما کالاهایی هم هستند که گارانتی 24 ماه ” یا 36 ماه ” میباشند که برای هر کالا در هر دسته متفاوت میباشد و نیازمند است از ما استعلام بگیرید.

 

در صورت بروز مشکل در زمان باقی مانده از گارانتی و یا وجود مشکل در روز اول دریافت کالا چه عملی از طرف شما صورت میگیرد ؟
شما میتوانید کالا را با روش پستی برای ما ارسال کنید و پس از دریافت کالا و بررسی ان و تایید مشکل در صورت موجود بودن کالای نمونه در انبار فروشگاه به صورت فوری جایگزین میشود و کالای مشابه و دیگری برای خریدار ارسال میشود.
در صورت عدم وجود نمونه کالای معیوب به صورت تحویل فوری در فروشگاه بازه زمانی 2 الی 4 هفته کاری همانند نحوه تهیه کالای سفارشی برای دریافت کالای جایگزین نیازمند است که صبر کنید.

 

صحبت از گارانتی شد شما کالا را ” تعمیر ” و یا ” تعویض” میکنید ؟
تمامی سرویس های ارائه داده شده مربوط به گارانتی کالا در صورت که خطای سخت افزاری و فنی ( غیر از نرم افزاری ) باشد با کالای نو جایگزین خواهیم کرد و هیچ گونه تعمیری انجام نمیشود. ( تعویض دستگاه معیوب در مدت زمان گارانتی با توجه به ارائه دستور عمل از سوی تولید کننده ها و نمایندگان پخش منطقه فقط یک بار انجام می شود و در صورت بروز مشکل مجدد در بازه زمانی گارانتی باقی مانده دستگاه برای تعمیر برای تولید کننده ارسال مشود. )

 

چطور مطمئن شوم گارانتی ارائه داده شده توسط شما ” قابل قبول و معتبر ” میباشد ؟
از ابتدا فعالیت فروشگاه اینترنتی پی سی ماکس شرایط تهیه کالا و ارائه خدمات ما طی زمان هیچ تغییری نکرده است و ما تضمین میکنیم خدمات ” گارانتی ” ارائه داده شده توسط ما به دلیل فعالیت نزدیک با تولید کنندگان برند ها و پخش کننده های منطقه خاورمیانه کاملا بی نظیر نسبت به هر شرکتی در ایران میباشد.

 

ما از فرایند ارائه خدمات ” گارانتی ” خود به حد بسیار زیادی اطمینان خاطر داریم و شما خواننده گرامی را به چالشی دعوت میکنیم ” اگر حتی یک کاربر ناراضی را در سراسر ایران پیدا کنید که کالایی از ما تهیه کرده است و در بازه زمانی باقی مانده گارانتی دچار مشکل فنی به صورت طبیعی شده است و با ما تماس گرفته است و ما کالای وی را تعویض نکرده ایم ما مبلغ 500 هزار تومان جایزه نقدی برای شما در نظر گرفته ایم.

تمامی مراجعات مربوط به گارانتی محصولات از ابتدا فعالیت پی سی ماکس تا به امروز به نمونه نو تعویض شده اند.

بهترین گارانتی ممکن درون کشور توسط ما ارائه میشود و ما این موضوع را تضمین میکنیم زیرا هیچ فرایند تعمیر و مورد مشابه ای قرار نیست انجام شود و به محض تایید مشکل فنی که به صورت طبیعی و خارج از شرایط گارانتی نباشد کالای شما با نمونه نو تعویض میشود.

 

در محصولات زیادی دیده ام که تصویری نمایش داده شده و ذکر شده است ” 12 ماه گارانتی پی سی ماکس ” ایا این محصولات دارای گارانتی فروشگاه شما هستند ؟
بله
توضیحات دقیق و نحوه خدمات ارائه داده شده در بخش ” گارانتی ” ذکر شده است.

 

 

شرایط گارانتی مورد تایید فروشگاه اینترنتی پی سی ماکس :

برای استفاده از خدمات گارانتی میبایست اطلاعات خرید کالای خود را در دسترس داشته باشید.
مانند : شماره فاکتور خرید , یا فاکتور اینترنتی که هنگام خرید به ادرس ایمیل شما ارسال میشود. اسم و فامیل شخص خریدار , شماره تلفن و بعد از تایید موارد فوق میتوانید از خدمات گارانتی استفاده کنید.

 

مدت زمان گارانتی متغیر و شامل ” 12 ماه ” ” 24 ماه ” ” 36 ماه ” میباشد.

 

اکثر کالاها دارای شماره سریال بوده و در دیتا بیس فروشگاه هنگام فروش در پروفایل خریدار کالا به ثبت رسیده اند.

 

به همراه داشتن جعبه دستگاه در هنگام مراجعه به استفاده از خدمات گارانتی کالا

 

قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی

 

عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در بدنه خارجی کالا , تماس با مایعات و رطوبت , باز شدن پیچ های دستگاه , به وجود امدن تداخل نرم افزاری مانند اپدیت کردن بایاس دستگاه , عدم حرکت دستگاه در هنگام استفاده به دلیل حساس بودن قطعات الکترونیکی داخل دستگاه و موارد مشابه

 

عدم وجود هر نوع دستکاری فیزیکی در ظاهر محصول

 

برای هدفون ها : هرگونه اثار فیزیکی , تعریق در هنگام استفاده برای محصولاتی که عدم سازگاری با تعریق را دارند. اثر خمیدگی شدید کابل ها و باقی ماندن اثر ان , عدم تماس جسم خارجی با نوک تیز در درایو هدفون های دور گوش و هدفون داخل گوش ( مانند نمونه تمیز کردن هدفون داخل گوش با جسم خارجی دارای نوک تیز )

 

برای کابل ها : عدم وجود هرگونه اثار فیزیکی از جمله کج شدن سوکت ها , نازک شدن بدنه خارجی , پاره شدن بدنه خارجی , فشار زیاد در سوکت کابل که منجر به لق شدن و کج شدن , عدم خمیدگی در هر بخشی از کابل که همراه با اثر فیزیکی باشد

 

نکته در رابط با تعویض کابل هدفون های معیوب :

تعویض خرابی کابل ایرفون ها / هدفون ها برای محدودیت به کالاهایی میباشند که در محدوده قیمتی 10 میلیون تومان به بالا قرار میگیرند.

 

استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستور العملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت شرکت سازنده و عدم توجه به نحوه صحیح استفاده شدن کالا توسط پی سی ماکس

 

موارد استاندارد که شامل گارانتی نمیباشند :

 

لوازم جانبی محصولات شامل گارانتی نمیباشد.

 

کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمی شود و شامل گارانتی نمیباشد.

 

معیوب شدن دیسک سخت، به جهت وارد آمدن حرکات ناگهانی و یا ضربه به دستگاه در هنگام استفاده

 

وجود هرگونه رمز نرم افزار و سخت افزاری در دستگاه هایی همچون : پخش کننده های صوتی , مادربورد و تجهیزات مشابه

 

نقاط تاریک یا روشن و خطوط افقی و عمودی رنگی روی صفحه نمایش که موضوع طبیعی هستن و خیلی از نمایشگر ها از ابتدا تولید این موارد را دارا میباشند و تعویض انها منجر به برطرف شدن این موارد نمیشود.

 

خرابی پیکسل , نیم سوز بودن پیکس , سوختن پیکسل تا سه عدد در یک اینچ مربع بر اساس جداول استاندارد ارائه شده توسط کارخانه سازنده میباشد و جز خدمات مربوط به گارانتی نمیباشد.

 

فروشگاه اینترنتی پی سی ماکس هیچگونه مسئولیتی در برابر نگهداری اطلاعات ذخیره شده بر روز حافظه های ذخیره ساز ندارد.

 

 

چطور میتوانم از باقی مانده زمان گارانتی دستگاه خود اطمینان حاصل کنم ؟
فروشگاه اینترنتی پی سی ماکس در گذشته ” کارت گارانتی ” را همراه محصولات برای مشتریان ارسال میکرد اما مدتی هست فقط ” شماره سریال ” در پروفایل خرید مشتری ثبت میشود و به راحتی از طریق اینترنتی و بدون نیاز به هرگونه کارت فیزیکی میتوانید از گارانتی کالای خود اطمینان حاصی نمایید و اگر کالا را از فروشگاه اینترنتی پی سی ماکس سفارش داده اید میتوانید با وارد کردن ” شماره سفارش ” و ” ایمیل ” که هنگام ثبت نام در وب سایت و نام کاربر از ان استفاده کرده اید در بخش رهگیری سفارشات اپدیت مربوط به گارانتی محصول و شماره سریال و تاریخ باقی مانده مدت زمان گارانتی را مشاهده نمایید.
لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle