hifiman he100

هنر گوش نواز , های-فای من – HiFiMAN دیدگاه تان را بنویسید

تاریخچه های-فای من؛

های-فای مَن، در اواخرِ سال 2005 توسط دکتر “فَنگ بایِن” بنیان گذاری شد. بهره برداری آغاز فعالیت بین المللیِ این برند از سال 2007 کلید خورد و در سال 2010 با تاسیس کردن دو کارخانه در چین، تولیدات این کمپانی به صورت رسمی آغاز شد. های-فای مَن بر خلافِ قدمتِ نه چندان زیادش، توانسته با عرضه ی محصولاتی انقلابی و ارائه ی تجربه هایی نوین برای دنیای صدا، حتی کمپانی های مطرح و برجسته و صاحب نامِ این زمینه را مبهوتِ محصولات و نوآوری های خودش کند.

 

زمینه ی فعالیت های-فای من ؛

های-فای من، یکی از قدرت ها و مرجع های برجسته ی تولید هدفون، ایرفون، پلیر و اِمپلیفایرِ حرفه ای و فوق حرفه ای به شمار میرود. به تازگی و به علت تقاضای بسیار، های-فای من اقدام به تولید یک سیستم پخشِ کاملِ رومیزی (اسپیکر + اِمپلیفایر) نیز کرده است. با روندِ فوق العاده ای که این کمپانی پیش گرفته است، انتظار میرود در آینده ای نزدیک، بهترین محصولاتِ دنیای صدا، توسط های-فای من تولید و عرضه شده باشد. همچنین، های-فای من به عنوان یکی از عرضه کنندگانِ لوازم جانبی بالارده برای هدفون ها و ایرفون ها، نیز شهرت دارد.

 

هدفهای-فای من؛

بزرگترین کمپانیِ تولید کننده ی تلویزیون کدام کمپانی است؟ معتبر ترین کمپانی تولیدِ کامپیوترهای شخصی کدام است؟ برای هر یک از این زمینه ها، یک اسم به ذهنتان میرسد، که با دانشِ قبلی تان، قادر خواهید بود تا کمپانی یاد شده را، به زمینه ای خاص وصل کنید.

بدونِ کوچکترین دانش و اطلاعاتِ قبلی، همه ی ما برای اولین بار که اسم “های-فای من” را شنیدیم، بدونِ ذره ای درنگ، این کمپانی را یکی از قدرت های اصلیِ دنیای حرفه ای و فوق حرفه ایِ صدا تصور کردیم. هدفِ های-فای من، احتیاجی به تحقیق و بررسی زیاد ندارد. های-فای من با شعارِ “نوآوری و خلاقیت، در هُنَرِ شنیدن” شروع به فعالیت کرد. زمانِ زیادی از روز های اولیه ی فعالیت این کمپانی نگذشته است، اما دنیای حرفه ای صدا، بارها و بارها تحتِ تاثیرِ نوآوری های این کمپانی قرار گرفته است. دقتی سطحی، به شعارِ تبلیغاتیِ های-فای من،  باعث خواهد شد تا از اهدافِ بزرگ و ارزشمندِ این کمپانی به راحتی مطلع شوید. های-فای من، ابتدا تصور شما را راجع به گوش دادن به موسیقی تغییر میدهد، سپس در تغییرِ به وجود آمده، نوآوری های دور از انتظار را به خوردتان میدهد.

 

 

hifiman_he6

 

 

افتخارات های-فای من ؛

  • – بنیانگذاریِ مفهومِ “پلیِرِ های-رِزولوشِن” در دنیا

  • – یکی از بنیانگذارانِ اصلیِ هدفون های “پلَنِر مَگنِتیک”

  • – برنده ی هر دو بخشِ هدفون های داخِلِ گوش و دور گوش در جنشواره ی EXC!TE (2014)

  • – بهترین هدفونِ سال | HE-560 (AEx-2015)

  • – برنده ی جایزه ی بهترین خلاقیت در طراحی و مهندسی |  HE-560 (CES-2015)

  • – سه هدفونِ برترِ سال | HE-400 (RESI-2012)

  • – انقلابِ صنعتِ پخش کننده های قابلِ حمل | HM-801 (WIRED-2009)

  • – عرضه کننده ی بالارده ترین ایرفون های داینامیک

  • – بهترین محصولِ صوتیِ سال | HE-6 (Steve Guttenberg-2012)

 

آشنایی با خانواده ی محصولات های-فای من ؛

های-فای من، با توجه به گستردگی طیفِ محصولاتش، همانندِ سایرِ کمپانی های مطرحِ دنیا، برای هر یک از دسته بندی های محصولاتش، از حروفی انحصاری استفاده میکند.

هدفون های “های-فای من” با دو حرفِ HE در ابتدای نامِ مدلشان شناخته میشوند. حرفِ پایانیِ مدلِ هر هدفون، تعیین کننده ی نوعِ درایور و هدفِ بازارِ آن هدفون است. هدفون هایی که بدون حضورِ کاراکتری در انتهای مدلشان معرفی میشوند، جزو هدفون های “پلَنِر مگنِتیک” دسته بندی میشوند. تمام شدنِ مدلِ هدفون با حرفِ “i” نشانگرِ سهولَت در استفاده از آن هدفون است، این دسته از هدفون های “های-فای من” احتیاجی به اِمپلیفایر نداشته و به راحتی با پخش کننده های قابِلِ حمل درایو میشوند. (البته، قواعدِ گفته شده عمدتا در موردِ محصولاتِ ها-فای من صدق میکند. اما گاها، این کمپانی از قواعدِ گفته شده برای نامگذاریِ محصولاتش پیروی نمیکند.)

پلِیِر ها و داک های این کمپانی با دو حرفِ HM در ابتدا، شناخته میشوند. ایرفون های “های-فای من” با دو حرفِ ES (برای ایرفون های داخِلِ گوش( و RE (برای ایرفون های داخِلِ مجرایِ گوش( شناخته میشوند.

های-فای من محصولاتِ جدید و لوازِمِ جانبی را با نام های انحصاری عرضه میکند.

 

 

های-فای من در چند خط؛

های-فای من، به علاقه مندان به دنیای صدا، ثابت کرد که برای بهترین بودن، نیازِ ضروری ای به قدمت نیست! کمتر از 10 سال از تاسیسِ این کمپانی میگذرد، تغییرات و نوآوری های بنیادیِ های-فای من در دنیای حرفه ای صدا، پس از گذشتِ این مدتِ بسیار کم، کاملا ملموس است! تولیداتِ محدود و محصولاتِ بالارده، عواملی هستند که دقتِ تولیدِ این کمپانی را بارها و بارها بالا میبرد. های-فای من، یکی از دلایلِ اصلیِ تغییرِ دیدگاهِ شما راجع به مفهومِ “شنیدن” خواهد بود!

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle