گرادو (Grado Labs)

میراثی ارزشمند – دست ساز از سال 1953 – گرادو – Grado دیدگاه تان را بنویسید

Grado%20Brand%20-%20iran%20retailer%20-%
 
 
تاریخچه؛
گرادو (Grado Labs) در سال 1953 میلادی در بروکلینِ نیویورک توسط جوزِف گرادو (Joseph Grado) بنیان گذاری و تاسیس شد و نامِ این کمپانی نیز برگرفته از نام خانوادگی موُسس این کمپانی است. سال ها پس از تاسیس کمپانی، جان گرادو (John Grado) در سال 1990 کمپانی را از عمویش جوزِف خرید و تا کنون، مدیریت گرادو با همیاریِ پسرِ جان، جانِتِن گرادو (Jonathan Grado) و خودش ادامه پیدا کرده است. در سال های آغازینِ شروع فعالیت، این کمپانی با تولید کارتریج های حرفه ایِ گرامافون، خود را به عرصه ی شنیداریِ خاص و حرفه ای در دنیا معرفی کرد سپس با تولیدِ اسپیکر و صفحه های گرامافون مخاطبانش را در بازار سنجید و اکنون تنها محصولی که تولیدِ آن را از بدوِ پیدایش متوقف نکرده است، کارتریج های گرامافون است.
 
 
از چپ به راست
Joseph Grado ,  John Grado , Jonathan Grado
Grado%20Brand%20-%20iran%20retailer%20-%
 
 
زمینه ی فعالیت؛
گرادو (Grado Labs) از ریش سفیدانِ تولیدِ کارتریج های حرفه ای و فوق حرفه ای و هدفون های فوق حرفه ایِ پشت باز در دنیا به شمار میرود. مدل های بسیار محدودی از اِمپلیفایرِ هدفون نیز توسط گرادو معرفی و به بازار عرضه شده است. اما نکته ی قابل توجه درباره ی گرادو، فعالیتِ انحصاریِ این کمپانی در زمینه ی تولیدِ هدفون های پشت باز است. کمپانی های انگشت شماری در دنیا به صورتِ اختصاصی هدفون های حرفه ایِ پشت باز تولید میکنند. گرادو همچنین چندین مدل، هدفونِ این ای-یِر نیز تولید میکند تا نیازِ مخاطبانی که احتیاج به هدفون های داخلِ گوش دارند را هم برطرف کند.
 
grado-sr325 گرادو (Grado Labs)
 
 
هدف؛
گرادو (Grado Labs) با هدفِ حفظِ ماهیتِ اصلیِ موسیقی ها وانتقال دقیقِ هر آنچه در استودیو های موسیقی تولید شده، در بازارِ شناخته شده است. گرادو با انتخابِ مسیری منحصر به فرد و خاص برای طراحی های هدفون هایش، مهر و امضایی بین المللی برای محصولاتش جا انداخته و به دنبالِ سلیقه های شنیداری و دیداریِ خاص است. صدایی که هدفون های گرادو برای علاقه مندان خلق خواهند کرد، دقیقا همانندِ ظاهرِ هدفون ها، یونیک و منحصر به فرد است.
 
افتخارات:
–         برترین هدفونِ آن ای-یِر سال در رنج قیمتی مشابه اش | SR325e  (What Hi-Fi?-2015)
–         برترین هدفونِ آن ای-یِر سال در رنج قیمتی مشابه اش | SR60e  (What Hi-Fi?-2009)
–         برترین هدفونِ آن ای-یِر سال در رنج قیمتی مشابه اش | SR325is  (What Hi-Fi?-2011)
–          قرارگیری در لیستِ 8 برندِ با ارزشِ امریکا | Mashable
 
آشنایی با خانواده ی محصولات:
گرادو با معرفیِ هدفون هایش در دسته بندی های مختلف، آنها را برای  استفاده ها و سلایق گوناگون عرضه میکند. هدفون ها در 4 دسته بندی گوناگون معرفی و عرضه میشوند. هدفون های این ای-یِر و اِمپلیفایر های هدفون هم هرکدام در یک دسته بندی جداگانه عرضه میشوند. سریِ پرِستیژ (Prestige Series) با دنبال کردنِ خطِ طراحیِ اصیل و قدیمیِ گرادو، به نوعی اصیل ترین هدفون های این کمپانی از نظر ظاهری به شمار میروند، این سری عمدتا با دو حرفِ SR در ابتدای نامشان در نگاهِ اول شناخته میشوند. سریِ پروفِشنال (Professional Series) با طراحی هایی منحصر به فرد و بدنه هایی آلومینیومی، پرچم دارانِ هدفون های گرادو به شمار میروند و عموما با دو حرفِ PS در ابتدای نامشان شناخته میشوند؛ همینطور این سری، جزو دسته بندیِ هدفون های دست سازِ دنیا نیز قرار میگیرند. سریِ ریفرِنس (Reference Series) در بر گیرنده ی هدفون های کلاسیک و چوبیِ گرادو هستند؛ در این سری از متریالی استفاده شده تا صدا تا حد امکان جذاب و گرم شنیده شود این سری با دو حرفِ RS در ابتدای نامشان قابلِ تشخصی هستند. سریِ ستِتمِنت (Statement Series) هدفون های بالا رده، دوست داشتنی و خوش قیمتِ گرادو را در خود جای داده است. این سری با دو حرفِ GS در ابتدای نامشان، معرفی میشوند. اِمپیلیفایر ها و هدفون های این ای-یِرِ گرادو نیز در دسته بندیِ انحصاری معرفی میشوند.
 
 
grado-labs-toolsandtoys گرادو (Grado Labs)
 
 
محصولاتِ شاخِص:
گرادو محصولاتِ بالارده ی پر هیاهو کم ندارد، اما یکی دو مدل از هدفون هایش، همواره یکی از سر فصل های بحث های عاشقانِ صدا به شمار میرود.
1.     Grado PS1000e:
پی اِس 1000 ای، به نوعی پرچمدارِ هدفون های فوق حرفه ایِ گرادو محسوب میشود. طراحیِ فوق العاده یونیک و بدنه ی آلومینیومی، اولین نکته ای است که با دیدنِ این هدفون نظرتان بهش جلب میشود. بازه ی فرکانسی تحت پوششِ فوق العاده (5 – 50 هزار هرتز)، محاصره شدنِ درایورِ هدفون با چوب، کیفیت ساخت شگفت انگیز، مجهز بودن به یک درایورِ بزرگِ 50 میلیمتری و عدم نیاز به یک اِمپیلیفایرِ گران قیمت برای استفاده؛ تمامی ویژگی هایی هستند که این هدفون را در میانِ رقبایش برجسته تر نمایش میدهد.
Grado PS1000e
Grado%20GS1000e%20Brand%20-%20iran%20ret
2.     Grado GS1000e:
طراحی منحصر به فرد و چشم نوازی که در تمامِ هدفون های گرادو میدیدم، در این مدل به اوجش رسیده. جی اس 1000 ای ظاهری تماما چوبی دارد، با صدایی بالانس، وزنی کم و درایوری بسیار با کیفیت. طراحیِ این هدفون کاملا با صدایی که از آن میشونید مرتبط است و مترایلِ خاصی که گرادو در این هدفون به کار برده، موجب شنیده شدنِ صدایی پر از جزئیات، گرم و دقیق شده است. بازه ی فرکانسی تحتِ پوششِ مناسب (8 – 35 هزار هرتز)، ای-یِرپَد (EarPad) های فوق العاده راحت و بی نیاز کردنِ کاربر نسبت به اِمپیلیفایر ها برای شنیدنِ صدای “های-اِند (High-End)” بخش کوچکی از نکات مثبتِ متمایز کننده ی این هدفون از رقبایش است.
Grado GS1000e
Grado%20PS1000e%20Brand%20-%20iran%20ret
گرادو (Grado) در چند خط:
گرادو با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه ی تولیدِ حرفه ای محصولاتِ صوتیِ خاص، به یکی از مرجع ها و منابعِ شناخته شده و اصیلِ زمینه های فعالیتش تبدیل شده است. گرادو، با خط فکری بسیار یونیک، یکی از خاص ترین دسته بندی های هدفون در دنیا را در اختیار دارد. هدفون هایی که بیشترین هماهنگی را بینِ صدا و طراحی شان به مخاطب ارائه میکنند. اولویت در هدفون های گرادو، صدایِ صحیح و حقیقی است. طراحی ها دنباله رویِ صدا ها هستند.
  • تمام مطالب برای پی سی ماکس محفوظ و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle