نوبل اودیوnoble audio

لحظه ای شکوهمند , نوبل با کاتانا وارد میشود دیدگاه تان را بنویسید

لحظه ای شکوهمند , نوبل با کاتانا وارد میشود

dq77_noble_audio_katana-نویل اودیو

نوبل اودیو از محبوبیت بسیاری در بین افراد موسیقی دوست در سراسر دنیا برای ساخت ایرفون های با کیفیت خود برخوردار است , و اخیرا مدل جدید خود را با نام کاتانا معرفی کرد , از لحاظ تاریخی، کتانا نام یک شمشیر که به طور سنتی ساخته شده ژاپنی که توسط سامورایی فئودالی در ژاپن استفاده شد است , این ایرفون دارای 9 درایو در هر سمت استفاده شده که بر خلاف پرچمدار فعلی یعنی K10 دارای یک بالانس ارماچور کمتر است , از ویژگی ها جدید نوبل در کاتانا میتوان به سرعت مثال زدنی ایرفون در فرکانس های صوتی , بهبود در فرکانس های بالا , که باعث هوا و فضای بیشتری بین ادوات موسیقی در استیج و تصویر سازی بی نظیری شده است , تعادل و کنترل کاتانا همانند یک استاد در صنعت خود است , با منسجم بودن امضای صدا نوبل اودیو , کاتانا قطعا یک ایرفون جدی برای علاقه مندان است.

dq77_noble_audio_katana-نویل اودیو

la16_nble_audio_katana_-_iran_audiophile

7utk_nble_audio_katana_-_iran_audiophile

768q_nble_audio_katana_-_iran_audiophile

نسخه یونیورسال ایرفون به قیمت 1850 دلار , نسخه سفارشی 1650 , 1850 دلار , و سری پرستیژ 2850 دلار از الان در سایت نوبل اودیو جهت پیش خرید موجود است.

  • تمام مطالب برای پی سی ماکس محفوظ و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle