Westone Audio Iran Retailerr - westone iran

وستون : متخصصانِ داخِلِ گوش دیدگاه تان را بنویسید

وستون : متخصصانِ داخِلِ گوش – westone : in ear experts

تاریخچه؛

کمتر از سه سال با جشن تولد 60 سالگیِ وستون؛ یکی از دلایل اصلیِ پیدایشِ ایر-فون های مانیتورینگ و فوق حرفه ای، فاصله داریم…
وِستون، بیش از 57 سالِ پیش توسط “ران مورگان (Ron Morgan)” در منطقه ای به نام   “Colorado Springs” واقع در قلب ایالات متحده ی امریکا، تاسیس شد و با رهبری پسرش “رندی مورگان (Randy Morgan)” شروع به کار کرد. اما مدت هاست که مدیریت آزمایشگاه و مرکز تحقیقات وستون، به دست “جیسون لاکوود (Jason Lockwood)” سپرده شده است.

زمینه ی فعالیت:

وِستون، یکی از قطب های اصلی و اصیلِ تولیدِ تجهیزات تخصصی شنیداری است. ابزار و ایر-فون های سفارشی حوزه ی بهداشت و درمان، ابزار محافظتی شنیداری، ایر-پد های محافظتی مخصوص نوازندگان، ایر-فون های فوق حرفه ای و مانیتورینگ موزیسین ها و ایر-فون های حرفه ای و فوق حرفه ای برای علاقه مندان به موسیقی، قسمتی از صنعت بزرگ و زمینه ی فعالیت این کمپانی به شمار میرود.

هدف:

این برند، با شعار “متخصصانِ داخِلِ گوش” شناخته شده است. موضع و خط فکری این کمپانی با نگاهی گذرا به شعار تبلیغاتی اش واضح و روشن خواهد بود. وستون، پیش از آنکه یک کمپانی تجاری و یک تولید کننده ی حرفه ای ایر-فون باشد، یک مجمعِ غنی و فوق العاده با ارزش از متخصصان و پژوهشگرانِ شنوایی انسان است، پژوهشگرانی با بیش از چند دهه تجربه.

افتخارات:

– وِستون با تولید ایر-فون هایی مطابق با استاندارد های سازمان جهانی بهداشت؛ برای علاقه مندان موسیقی، تجربه ای کاملا ایمن (چه از نظر طراحی و موقعیت قرارگیری ایر-فون در مجرای گوش، و چه از نظر شنیداری) را رقم خواهد زد.

– وِستون، از معدود کمپانی های دنیا به شمار میرود، که علاوه بر ارائه ی خدمات موردنیاز برای علاقه مندانِ موسیقی و موزیسین ها، به ارائه ی خدماتِ بهداشت و درمان شنیداری نیز میپردازد.

– به کار بردن مرغوبترین مواد اولیه ی ممکن، در اختیار داشتن یکی از با دقت ترین خط های تولید دنیا و رعایت کردن تمامی استاندارد های رایج و حرفه ای این زمینه، باعث شده تا، وستون، جایگاهی ثابت در ذهنِ مصرف کنندگانِ حرفه ایِ ایر-فون در دنیا پیدا کند.

–  وِستون جزو معدود برند های دنیا است، که به صورت تخصصی فقط و فقط تجهیزات “داخلِ گوش” را تولید میکند. از همین رو، صاحب یکی از کاملترین و حرفه ای ترین دسته بندی های ایر-فون در دنیا است.

آشنایی با خانواده ی محصولات:

ایرفون های وستون برای سه دسته ی کلیِ؛ شنوندگان پر تحرک، عاشقان صدا و موزیسین ها طراحی و تولید شده است.
سری های؛ Adventure، Skeleton، Custom Revreational، AC، TRU Protection جزء دسته بندی محصولات مخصوص افراد پر تحرک (Active Listeners) قرار دارند.
سری های؛ W و ES جزء دسته بندی محصولات مخصوصِ عاشقان صدا (AudioPhiles) قرار دارند.
و سری های UM Pro؛ AM Pro، ES و AC هم؛ جزء دسته بندی ایرفون های مخصوص موزیسین ها و افراد حرفه ای قرار دارند.

وِستون در چند خط:

مهم نیست که به دنبال چه جنسی از صدا هستید، کافیست تصمیم بگیرید که برای شنیدن، از ایر-فون ها کمک بگیرید؛ هر تصوری که از صدای بهینه و صحیح در ذهن شما وجود دارد توسط وِستون به بازار عرضه شده است. انتخاب کنید، و به روحتان غذا بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle