کورد (Chord) chord-hugo-tt

کورد (Chord) , متخصصانِ بی چون و چرا دیدگاه تان را بنویسید

تاریخچه کورد؛

کورد (Chord) یک کمپانیِ انگلیسیِ حدودا 30 ساله است (از 1989 میلادی)، این کمپانی در نخستین روز های سال 1989 با رهبریِ جان فرانکس (John Frank) تاسیس و شروع به کار کرد. این کمپانی با تولید و عرضه ی سینما های خانگی و اِمپیلیفایِر های خانگیِ حرفه ای فعالیتِ خود را آغاز کرد و سپس با ورود به دنیای هدفون ها، تولیدِ اِمپیلیفایِر های قابِلِ حمل و دَک (DAC) را به دستورِ کارِ خود اضافه کرد.

 

 

زمینه ی فعالیت کورد؛

کورد (Chord) یکی از متخصصانِ بی چون و چرای انواعِ اِمپیلیفایِر و دَک (DAC) محسوب میشود. کورد با توجه به روشن بودنِ زمینه ی فعالیتَش و تمرکزِ بالایی که صرفا بر روی عرضه ی اِمپیلیفایِر و دَک های حیرت انگیر گذاشته است، لزومی به دسته بندی محصولاتش ندیده. کورد محصولاتش را با نامگذاری های انحصاری و قابلیت های ویژه به بازار عرضه میکند. به عبارتِ دیگر کورد با این اقدام کاری کرد که هر علاقه مندی در هر جای دنیا، نامِ کورد را بشنود متوجه میشود که با یک اِمپیلیفایِر و یا دَک طرف هست و نه چیزِ دیگری!

 

chord_mojo کورد (Chord) chord-hugo-tt

 

هدف کورد؛

کورد (Chord) با هدفِ مشخص، سال های گذشته را پشت سر گذاشته و هر آنچه در آینده ی این کمپانی خواهد داشت نیز تحت شعاعِ این هدف قرار خواهَد گرفت. کورد معتقد است یکی از توانا ترین کمپانی های دنیا در ترکیب کردنِ خلاقیت و نوآوری با اصول و کیفیت های کلاسیک و همیشگی است. کورد برای دستیابی به قسمت هایی جدید از دنیای صدا، میکوشد تا با محصولاتش مرز های کشف نشده از دنیای صدا را به حرفه ای ها و علاقه مندانِ این زمینه معرفی کند.

 

 

 

 

افتخارات کورد:

         بهترین دَکِ سال | Chord Mojo (What HiFi?-2015)
         بهترین دَکِ سال | Chord Hugo  (What Hi-Fi?-2014)
         دَکِ برگزیده ی منتقدان | Chord Hugo (ProAudio-2014)
          دَکِ برگزیده ی سال | Chord Chordette (What HiFi?-2014)
         و...
 

 

 

آشنایی با خانواده ی محصولات کورد:

کورد (Chord) با نامگذاری های انحصاری برای هر محصول،نشان داده که جزو معدود کمپانی های دنیا است که از اینکه برای محصولاتش خانواده ای تعیین کند دِلِ خوشی ندارد. کور برای تمام محصولاتش نامی انحصاری در نظر میگیرد و به قدری محصولاتِ کمی را به بازار عرضه کرده که آشنایی با آنها ممکن است تنها چند دقیقه از وقتِ مخاطبانش را بگیرد.

  

chord-hugo-tt chord_mojo کورد (Chord) chord-hugo-tt

محصولاتِ شاخِص کورد:

با نگاهی گذرا به لیستِ افتخاراتِ کورد (Chord) و مطابق سازیِ آن لیست با لیستِ محصولاتِ کورد، به راحتی متوجه خواهید شد که با یکی از مصمم ترین و ثابت قدم ترین کمپانی های دنیا طرف هستید. کورد در یک سال، از 3 جایزه ی برترین دَک ها، 2 جایزه را ازآنِ خود کرد، این در حالیست که در همان سال کورد تنها همان 2 محصول را برای دسته بندی دَک های قابِلِ حمل در دسترسِ بازار قرار داده بود. کورد به تعبیری دیگر یک کمپانیِ موفقِ 100 درصدی در زمینه ی فعالیتش به شمار میرود.

 

1.     Chord Mojo:

کورد موجو به جرات یکی از بهترین دَک های تولید شده تا به این تاریخ است. کورد با در نظر گرفتنِ طراحی ای منحصر به فرد و بسیار خاص برای این دَک و قرار دادنِ قابلیت هایی همچون، همگام و سازگار بودن با سیستم عامل های تلفن های هوشمند (آی او اِس، اَندروید)، خروجیِ بسیار قوی (تا 800 اهم)، اجرای تمامی فرمت های حجیم و حرفه ای موسیقی، سازگاری با سیستم عامل های مَک و ویندوز و ورودی های اپتیکال، کواکسیال و یو اِس بی این دَک را به هدفی شیرین برای تمامِ عاشقانِ صدا تبدیل کرد.

 

2.     Chord Hugo:

کورد هوگو، به عنوانِ حرفه ای ترین دَکِ اسمارت فون ها و دیوایس های هوشمندِ امروزی شناخته میشود. این دَک با بهره گیری از بهترین مبدل های ممکن، قادر است تا حجیم ترین فایل های صوتی را هم به راحتی پردازش و پخش کند. کورد هوگو با طراحی فوق العاده خاص و بدنه ی بسیار با کیفیت، یکی از وسوسه انگیز ترین ظاهر های دَک های دنیا را به خود اختصاص داده. کورد هوگو با شکستنِ بالاترین استاندارد های موجود، توانست به عنوانِ برترین دَکِ سالِ 2014 جوایزِ گوناگونی را از مراجِعِ مختلِف دریافت کند.

 

 

 

 

 

کورد (Chord) در چند خط:

کورد از مطابق ترین کمپانیِ دنیا در هدف ها و دست آورد هایش است. کورد تقریبا به هر آنچه در بدوِ تاسیس عنوان کرده بود رسید، و هم اکنون جزو قطب های اصلی تولیدِ اِمپیلیفایِر و دَکِ حرفه ای در دنیا به شما میرود. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبالِ ارتقاء فاحِش استاندارد های شنیداری خود هستید، کورد برای شما بهترین همراه خواهد بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle