تیم الکترونیکی پی سی ماکس هاردور دیدگاه تان را بنویسید

 

 

 تیم الکترونیکی پی سی مکس هاردور متشکل از افرادی با تجربه فنی و فروش در زمینه الکترونیک و تجهیزات سخت افزاری و لوازم مرتبط آن می باشد . گروه کار خود را از سال 1385 در زمینه کنسول های بازی و تجهیزات گیمینگ در شهر بندرعباس آغاز و بعد از فعالیت چندین ساله در این زمینه با کسب تجربه فراوان از سال 1389 وارد عرصه سخت افزار گشت.

تیم الکترونیکی پی سی ماکس با تکیه بر سال ها تجربه و با شناخت نیاز مصرف کنندگان حوزه ی سخت افزار همواره سعی در اراعه بهترین خدمات و به روز ترین سخت افزار های موجود در بازار جهانی  و دسترسی کاربران ایرانی به آنها را  داشته  و در تلاشیم با ایجاد رابطه دوستانه و موثر  بین تیم پیسی ماکس و خریداران بهترین تجربه خرید را به دوستان عزیزمان ارائه دهیم  .

 

پی س ماکس شامل افرادی با تجربه در زمینه واردات کالا میباشد و فعالیت انها کاملا مستقل از بازار داخل کشور میباشد . همانطور که مطلع هستید تجهیزات الکترونیکی به دلیل گسترده بودن در رسته های متفاوت و انبوه بودن انها و فروخته شدن تمام کالاها در کشورمان عملا غیر ممکن هست و پی سی ماکس تکیه بر نیاز های مشتریان عزیز کالاها را به روش های متفاوت از جمله اجناس تحویل فوری و سفارشی تحویل میدهد که گروه با توجه به تقاظا بالای تجهیزات الکترونیکی کار خود را بر اساس ثبت کالا توسط مشتری و تهیه ان توسط پی سی ماکس پیش میبرد.

 

از کاربران و دوستان عزیز تقاضامندیم با پیشنهادات و انتقادات خود تیم ما را در خدمات رسانی بهتر یاری دهند .

 

ما در اینستاگرام دنبال کنید

https://instagram.com/pcmaxhw/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle