موسیقی برای عاشقان مد – V-moda دیدگاه تان را بنویسید

V-moda شرکتی خصوصی و بین المللی است که به طور تخصصی بر روی طراحی و ساخت محصولات صوتی قابل حمل کار میکند.
این محصولات شامل انواع هدفون ها ، امپلیفایر های قابل حمل ، وسایل محافظت از گوش و لوازم جانبی مربوط می باشد.
این کمپانی در سال 2004 توسط وال کلتن val kulton دی جی و تهیه کننده حرفه ای موسیقی تاسیس شد.
در ابتدا او به دنبال اختراعات و حق ثبت ها جدید بود تا بتواند هدفون های همگام با مد را تحت نام کولتن تکنولوژی kulton technologies برای دی جی ها توسعه دهد. سرانجام این محصولات و برند تجاری ، در کشور ایتالیا (شهر ونیز) و طی چندین سفر تحقیقاتی در زمینه طراحی به وجود آمد. در سال 2006 شرکت چندین خط تولیدی را ارائه کرد و تبدیل به اولین کمپانی تولید کننده هدفون های رده بالا با 33 هزار محصول در ۱۱ رنگ مختلف در ضمینه مد شد و همچنین نام شرکت به وی-مودا V-moda تغییر یافت.
در سال 2007 طی یک همکاری با شرکت اپل ، خط تولید Vibe Due ، که صرفا برای محصولات اپل ( آیفون و ایپد ها ) طراحی شده بود را وارد بازار کرد. این موفقیت نقطه عطفی در کسب و کار شرکت بود. که سبب شد به شرکتی بدل شود که هدفون هایی را به طور رسمی و مختص محصولات شرکت اپل طراحی کرده است .
در سال 2010 شرکت آغاز به طراحی و توسعه هدفون های روی گوش ، سری M ‌ نمود و در سال 2011 اقدام به عرضه رسمی این سری هدفون ها کرد. مدل M-80‌ که با فاصله کمی مدل M-100 نیز او را همراهی کرد. در همان بازه زمانی کمپانی اقدام به گشایش دفتر خود در شهر هنک گنک به منظور مدیریت تولید و عرضه در بازار آسیا و اروپا نمود.
در سال 2013 ون کلتون به شهر میلان و مونیخ نقل مکان کرد تا استودیوی طراحی میلان V-moda را تاسیس کند. دفتری که تا به امروز وظیفه طراحی تمامی محصولات V-moda را بر عهده دارد.
هم اکنون این کمپانی دفاتری در هالیوود ، میلان ، منطقه ای در لندن و هنگ کنگ دارد . محصولات ویژه این کمپانی در آمریکا اسمبل شده و کارخانه ای در ژاپن و چین وظیفه تامین قطعات این کمپانی را بر عهده دارند.

تیم سخت افزاری پی سی ماکس مفتحر است تا محصولات V-moda  را به طور عمده یا جزع به هموطنان عزیز عرضه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle