محصولات برند کورس ایر – Corsair دیدگاه تان را بنویسید

 

تصمیم بر آن داریم تا تاریخچه کوتاهی از برند ها و محصولاتی که در سبد خرید خود گذاشته ایم برای دوستان بنویسیم .

هدف از این کار معرفی برخی برند های مطرح در صنعت کامپیوتر و الکترونیک میباشند که دوستان ایرانی آشنایی کمتری با آنها دارند و در سبد فروش وارد کنندگان بزرگ جایی ندارند اما به واقع از بهترین های این صنعت هستند .

کورس ایر – Corsair

کورس ایر شرکتی با ملیت آمریکایی میباشد که در زمینه سخت افزار ها و لوازم جانبی کامپیوتر ها فعالیت میکند ، این کمپانی در سال 1994 در کالیفرنیا آمریکا تاسیس شد و تا سال 2010 چندین بار زمینه تجاری و برند خود را توسعه و در نهایت به Corsair Components تغییر نام داد .

شرکت کورس ایر دامنه وسیعی از قطعات کامپیوتر شامل ماژول های رم با سرعت بالا ، منبع تغذیه کامپیوتر  ، فلش درایو های یو اس بی ، حافظه ها ، خنک کننده های خنک کننده های مایع تجهیزات بازی های رایانه ای ، کیس های کامپیوتر های خانگی ، حافظه های SSD و اسپیکر ها را طراحی و تولید میکند

این شرکت علاوه بر دفتر مرکزی که در ایالت کالیفرنیا واقع شده ، مرکز تولید اختصاص را در شهر تایان کشور تایوان جهت اسمبل ، تست و بسته بندی و ارسال آنها به تمام نقاط جهان راه اندازی کرده است .

این کمپانی در سال 1994 توسط اندی پول (Andy Paul ) ، دن لیبرمن ( don Lieberman ) و جان بیکلی ( john beekley ) تحت اسم کورس ایر میکروسیستمز Coreair Microsystems تاسیس شد .

این شرکت در ابتدا به کار توسعه حافظه های کش سطح دو مختص پردازنده ها که COAST نامیده میشدند مشغول بود اما بعد از اینکه شرکت اینتل این نوع از حافظه ها رو درون خود پردازندهای Pentium pro قرار داد ، شرکت کورسیر تمرکز خود را بر روی ماژول های حافظه DRAM به خصوص حافظه های مخصوص سرور ها معطوف کرد .

در سال 2002 شرکت شروع به عرضه حافظه های رم DRAM بسیار با کیفیت و مختص متخصصان کامپوتری که بیشتر به دنبال اورکلاک این حافظه ها بودند نمود . از آن زمان به بعد کورس ایر تجارت حافظه های رم بسیار با کیفیت خود را حفظ کرده و به تولید سایر قطعات کامپیوتر های خانگی نیز روی آورده .

در زیر لیستی از تولیدات متنوع کورسیر رو خدمت شما دوستان ارائه میکنیم

حافظه های DRAM و DIMM مختص کامپیوتر های خانگی و لپتاپ ها

منابع تغذیه با فرمت های ATX و SFX

انواع کیس های – Case – کامپیوتر های خانگی

خنک کننده های پایه مایع  مناسب پردازنده ها و هوا مختص کیس

حافظه های SSD و فلش مموری

هدست های گیمینگ

کیبورد های مکانیکی

موس ها و پد ومحصولات صوتی

 

 

Corsair Sabre Gaming RGB . WWW.PCMAXHW.COM

Corsair MM200 , WWW.PCMAXHW.COM

Corsair M65 RGB , WWW.PCMAXHW.COM

Corsair K95 RGB Keyboard , WWW.PCMAXHW.COM

Corsair K40 RGB Keyboard , WWW.PCMAXHW.COM

 

 

 

  • تمام مطالب برای پی سی ماکس محفوظ و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle