وو آودیو - wooaudio - wa8

وو آودیو , هنر دست اساتید الکترونیک – Woo Audio دیدگاه تان را بنویسید

تاریخچه؛

وو آودیو یک کمپانی اصیلِ امریکایی است، که نزدیک به 12 سالِ پیش (اوایِلِ سالِ 2004 میلادی( در نیویورک تاسیس شد. وو آودیو را یک خانواده ی با تجربه در زمینه ی الکترونیک بنیان گذاری کردند. نام این کمپانی نیز، از فامیلی این خانواده “وو (Wu)” برگرفته شده است. پدرِ این خانواده با بیش از 40 سال تجربه ی فنی در دنیای الکترونیک، مهره ی اصلیِ این کمپانی است.

 

 

زمینه ی فعالیت؛

ووآودیو، از معدود، تولید کنندگانِ انحصاریِ اِمپلیفایر های حرفه ای و فوق حرفه ایِ لامپی در دنیا به شمار میرود. در تعبیری دیگر، ووآودیو یکی از مهمترین ابزارِ دستیابی به خالص ترین و هیجان انگیز ترین صدا های دنیا، برای یک عاشِقِ صدا محسوب میشود. همچنین، وو آودیو یکی از کارکشته ترین عرضه کنندگان دیسک پلِیِر و دَک قلم داد میشود.

wa234 - وو آودیو

 

هدف؛

همیشه، راحت ترین راه برای دریافتنِ هدفِ یک کمپانی از فعالیت، توجهِ صحیح به شعارِ تبلیغاتی آن است. وو آودیو، برای معرفی مختصر و سریعِ خود به مخاطبان، از جمله ی “دستگاه های صوتیِ دست سازِ استثنایی” استفاده کرده است. وو آودیو، با تولیداتِ بسیار محدود و متمرکز، هدفی به جز عرضه ی “بهترین” ها، با بالاترین کیفیتِ ممکن ندارد؛ و این سیاست را در بخش های مختلفِ کمپانی، از تولید تا عرضه، میتوان مشاهده کرد.

 

 

 

 

افتخارات؛

  • – تولیداتِ تماما دست ساز

  • – تنها یک کارخانه محصولات را تولید میکند، کارخانه ی اصلی؛ واقع در نیویورک

  • – برنده ی چندین و چند دوره از رقابت های زیباترین اِمپلیفایر های دنیا

  • – بهره گیری از بهترین و مرغوبترین مواد ااولیه ی ممکن

 

 

آشنایی با خانواده ی محصولات؛

وو آودیو علاوه بر تولیدِ اِمپلیفایر، دَک و پلیر های حرفه ای و فوق حرفه ایِ رومیزی برای هدفون ها و اسپیکر ها، چندی پیش اقدام به تولید و عرضه ی اِمپلیفایر/دَک های قابلِ حمل نیز کرده است. وو آودیو عمدتا اِمپلیفایِر های رومیزی اش را با دو کاراکترِ WA در ابتدای مدِلِ دستگاه، دَک های رومیزی اش را با WDS و پلِیِر/دَک های رو میزی اش را با WTP معرفی و عرضه میکند. وو آودیو همچنین، پایه های مخصوصِ قرار گیری هدفون را با نامگذاری های اختصاصی معرفی میکند. اما در نظر داشته باشید که برای کمپانیِ حساس و دقیقی همچون وو آودیو، حجمِ بالای تولید مطرح نبوده و به این خاطر، کد گذاریِ قانون مَند و منظم، اهمیت آنچنانی ای در طیفِ محصولاتش ندارد.

وو آودیو wooaudio wa5

 

وو آودیو در چند خط؛

وو آودیو حقیقتا از برند هایی در دنیای حرفه ای صدا به شمار میرود، که به طورِ کامل به شعارِ تبلیغاتی اش استوار است. وو آودیو در یک دهه ی گذشته به خوبی توانسته در محصولاتش “استثناء” را نمایش دهد. در یک جمله، وو آودیو یکی از جذاب ترین ابزارِ دستیابی به ارتفاعاتِ شنیداری است. محصولاتِ وو آودیو، بهترین مکمّل های هدفون های بالا رده خواهند بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle