ترکیب چرم با فیبر کربن – دستاورد 35 ساله – معرفی 2 هدفون Focal Utopia & Elear دیدگاه تان را بنویسید

8rml_focal_-_focal_iran_-_www.pcmaxhw.co

بیش از 30 سال در کسب و کار ساخت اسپیکر , کمپانی فرانسوی فوکال ( Focal ) از سال 2012 کار خود را روی ساخت هدفون های حرفه ای اغاز کرد , به تازگی این شرکت دو مدل هدفون های خط های اند خود را معرفی کرد .

cl6q_focal_elear_-_focal_utopia_-_focal_

فوکال قول داده است این 2 هدفون جدید نزدیکترین تجربه شنیداری همانند اسپیکر های سایز بزرگ را برای مخاطبان به ارمغان اورد , اولین هدفون با نام Elear دارای بدنه المینیومی و از درایو 40 میلیمتری آلومینیوم منیزیم همانند توئیتر های اسپیکر های سری Aria این برند استفاده میکند . از دیگر خصوصیات این هدفون میتوان به کابل 4 متری با امپدانس پایین , پد های مایکروفایبر , و جک 6.35 میلیمتری اشاره کرد.

jq66_focal_elear_-_focal_iran_-_www.pcma

h1am_focal_elear_-_focal_iran_-_www.pcma

دومین هدفون با نام Utopia معرفی شد که شعار فوکال در رابط با این هدفون : خلوص صدا در اوج خود : است , Utopia یک هدفون رفرنس و در دسته های اند این برند قرار میگیرد و دستاورد 35 ساله این برند در زمینه ساخت اسپیکر های حرفه ای است , درایو به کار رفته در این مدل از جنس بریلیوم خالص است و برگرفته از اسپیکر های سری utopia این برند است ,  هد بند و پد های هدفون از جنس چرم واقعی بره است , دسته های نگه دارنده اسپیکر ها متصل به هد بند از جنس فیبر کربن و دلیل استفاده از فیبر کربن در این مدل کاهش وزن کلی هدفون بوده و میتوان به جک 6.35 میلیمتری و کابل 4 متری ان اشاره داشت , Utopia اولین هدفون در دنیا است که از درایو پشت باز با سایز بزرگ از جنس بریلیوم خالص استفاده میکند.

v8r_focal_utopia_-_focal_iran_-_www.pcma

kmd8_focal_utopia_-_focal_iran_-_www.pcm

هردو هدفون کاملا دست ساز در فرانسه توسط فوکال ساخته میشوند , و اوایل ماه اکتبر با قیمت 1000 دلار برای مدل Elear و قیمت 4000 دلار برای مدل Utopia به بازار عرضه میشوند.

  • تمام مطالب برای پی سی ماکس محفوظ و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle