Sennheiser PXC 550 Wireless Headphones - WWW.PCMAXHW (4)

تجربه مسافرت هوشمند از جنس سنهایزر – Sennheiser Pxc 550 Wireless Headphones دیدگاه تان را بنویسید

مسافرت خود را به درجه 1 ارتقا دهید.

g6kj_sennheiser_pxc_550_wireless_headpho

اگر زیاد سفر میکنید , در هر کلاسی , هیچ چیز قابل قیاس با تجربه سفر شما به همراه هدست Sennheiser PXC 550 نیست , شما در حال حرکت هستید اما همیشه در تماس باقی بمانید , هنگامی که در حرکت هستید و بین مکان ها جا به جا می شوید هدست جدید سنهایزر میتوان همراه ایده ال شما باشد.

nxov_sennheiser_pxc_550_wireless_headpho

kfkp_sennheiser_pxc_550_wireless_headpho

pgtb_sennheiser_pxc_550_wireless_headpho

کمپانی خوشنام سنهایزر هدست جدید بی سیم PXC 550 را معرفی کرد , این هدست جدید از سوی سنهایزر در بخش , هدست سفر با عملکرد بالا معرفی شده است , در این هدست از تکنولوژی Sennheiser’s NoiseGard™ Hybrid adaptive noise cancelling استفاده شده است , سهنایزر با استفاده از این تکنولوژی یک فضای شنیداری کاملا منحصر به فردی ایجاد کرده است که حتی در مکان های پر تردد این سیستم صداهای نا خواسته رو تا حد بسیاری کاهش میدهد و تجربه بسیار لذت بخش شنیداری را برای شما به ارمغام می اورد.

از دیگر مشخصات این هدست میتوان به داشتن NFC جهت اتصال به تلفن های همراه , امپدانس 46 اهم , پاسخ فرکانسی 17000 تا 23000 , بلوتوث ورژن 4.2 , سطح فشار صوت 110 دسی بل , و وزن 227 گرمی ان اشاره کرد.

t5ax_sennheiser_pxc_550_wireless_headpho

این هدست در اواسط ماه جولای به قیمت تایین شده 400 دلار در ایالات متحده امریکا و 400 یورو در اروپا توسط سنهایزر به بازار عرضه میشود.

 

  • تمام مطالب برای پی سی ماکس محفوظ و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle