آی اِف آی-آودیو microiDSDB

آی اِف آی-آودیو، دنیای موسیقی تان را با خود حمل کنید. – ifi دیدگاه تان را بنویسید

تاریخچه؛

آی اِف آی-آودیو  یکی از کمپانی های زیر مجموعه ی شرکتِ “AMR” است. این کمپانی 16 سالِ پیش (سالِ 2000 میلادی) در لندنِ انگلیس تاسیس شد. کمپانی بزرگِ AMR ، طِیفِ وسیعی از محصولاتِ صوتی، از جمله سیستم های پخشِ حرفه ای خانگی، دیسک پلِیِر، اِمپلیفایر و اسپیکر های حرفه ای را تولید میکند. کمپانی آی اِف آی-آودیو، سال هاست که به طورِ مشخص تحتِ نظر این کمپانی در حال تولیدِ اِمپلیفایرهای قابل حمل و رومیزی است.

 

 

زمینه ی فعالیت؛

آی اِف آی-آودیو، یکی از کاملترین و متنوع ترین دسته بندی های، اِمپلیفایر و دَک های قابلِ حمل در دنیا را در اختیار دارد. همچنین، تولید و عرضه ی لوازم جانبیِ تجهیزاتِ حرفه ای صوتی از دیگر فعالیت های این کمپانی محسوب میشود.

 

 

هدف؛

آی اِف آی-آودیو، با هدفِ از بین بردنِ کامِلِ پروسه های دیجیتالی در تولیدِ صدا، واردِ عرصه ی تولید اِمپلیفایر های کاملا آنالوگ شده است. آی اِف آی-آودیو تلاش دارد تا با بهره گیری از بهترین متریالِ ممکن، در دنیای مدرن و کاملا دیجیتالیِ امروز، ماهیت و اصالَتِ آنالوگ صدا ها را حفظ کند و طبیعی ترین صدا های ممکن را به هدفونِ علاقه مندان برساند.

 

 

آی اِف آی-آودیو ifi Retro

 

 

افتخارات:

  • – برترین هدفون اِمپلیفایِر و دَکِ قابل حملِ سال | iDSD (AEx-2015)

  • – برنده ی جایزه ی بهترین محصولِ سال | Nano iDSD ((EISA (Hi-Fi accessory)-2014

  • – بهره گیری از مدار های تماما آنالوگ و عدم استفاده از DSP ها

  • – برنده ی جایزه ی طراحی خلاقانه ی سال | Retro Audio System (A’Design Award-2014)

 

 

آشنایی با خانواده ی محصولات:

آی اِف آی-آودیو، برای محصولاتش، چهار شاخه ی اصلی تعریف کرده است. سریِ PRO، که اِمپلیفایر و دَک های رومیزی را شامل میشود؛ سریِ RETRO، اسپیکر ها و سیستم های پخش خانگیِ حرفه ای را در بر میگیرند؛ سریِ MICRO شاملِ اِمپلیفایِر ها و دَک های قابلِ حمل میشوند و در انتها سریِ NANO معرّفِ محصولاتِ کوچکتر و محدودتر شده ی سریِ MICRO است. در کنارِ محصولاتِ اصلی، آی اِف آی-آودیو، یکی از تولید کنندگانِ معتبر و مطرحِ لوازمِ جانبیِ کم یاب و خاص در دنیا به شمار میرود.

آی اِف آی-آودیو ifi Nano

 

آی اِف آی-آودیو در چند خط:

قطعا، با پیشرفتِ جوامع، و تغییرِ شکلِ زندگی ها، ویژگیِ حملِ آسان برای تمامی وسایل، به نکته ای مهم و برجسته مبدل شده است. آی اِف آی-آودیو، به عنوانِ یکی از برترین کمپانی های دنیا در تولیدِ اِمپلیفایِر و دَک قابلِ حمل، به شما اجازه خواهد داد تا دنیایِ حرفه ای تان را به راحتی با خود حمل کنید. آی اِف آی-آودیو، دنیای حرفه ای صدا را در جیب، یا کیفتان جای میدهد!

 

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle