maxresdefault-resize

محصولات برند استرو – Astro Gaming دیدگاه تان را بنویسید

مجموعه استودیو های استرو  در ضمینه طراحی صنعتی  فعالیت کرده و  با ملیت امریکایی در شهر سان فرانسیسکو قرار دارند.

استودیو های استرو محصولات خود را در چندین دسته متفاوت برای صنایع مختلف طراحی و تولید میکنند. که میتوان به تکنولوژی , سبک زندگی , مد , ورزش و کالاهای مصرفی اشاره کرد.

این کمپانی در سال 1994 در پالو التو , کالیفرنیا تاسیس شد. از محصولاتی که استرو در طراحی انها نقش داشته است میتوان به:  کامپیوتر های جیبی برند Compaq و کامپیوتر های برند Alienware و حتی طراحی کنسول معروف مایکروسافت Xbox 360 و لوازم جانبی ان اشاره کرد. این امر منجر به کسب جوایز بسیاری برای این برند مطرح شده است.

 

در سال 2011 کمپانی صاحب نام SkullCandy بخش تجهیزات جانبی استرو که با نام AstroGaming شناخته شده است را خریده و آن را توسعه داد.

 

از محصولات پر طرفدار این برند میتوان به هدست های گیمینگ مخصوص کنسول های بازی از جمله PS4 , Xbox One , Xbox 360 , PS3 اشاره کرد که شامل  مدل های  Astro Gaming A30 , A40 , A50 میشوند. همینطور امپلی فایر های مخصوص کنسول های بازی که با داشتن خروجی و ورودی های متعددی  لذت داشتن صدایی فوقالعاده  را برای کاربران فراهم میکند.

 

 

محصولات برند استرو – AstroGaming تنها و برای اولین بار در کشور توسط گروه وارد کننده مستقل پی سی ماکس عرضه میشود.

 

 

Astro Gaming A50 Wireless Headset Black - WWW.PCMAXHW.COM

 

 

 

  • تمام مطالب برای پی سی ماکس محفوظ و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle