شور SRH1840

شور, یک قرن پیشتازی در موسیقی دیدگاه تان را بنویسید

تاریخچه؛

شور (Shure) یک کمپانیِ امریکایی و قدیمی است که در نزدیک به یک قرنِ پیش (سالِ 1925 میلادی) توسط سیدنی شور (Sidney N. Shure) با هدفِ فروشِ قطعاتِ گیرنده های رادیویی، با نامِ “The Shure Radio Company” شروع به فعالیت کرد. شور با روندِ بسیار مثبتی که طی میکرد توانست در سالِ 1928 و دقیقا سه سال پس از تاسیس شدن بیشتر از 76 کارمند داشته باشد. رفته رفته و به مرورِ زمان و با بزرگتر شدنِ تجارتِ این شرکت، چند سال بعد، شور به جمع تولید کنندگانِ میکروفون های دیافراگم کوچک ملحق شد. رفته رفته و با حفظ روند بسیار مثبتِ تولید و عرضه ی محصولاتِ باکیفیت، شور تولیداتِ انواع میکروفون با سیم، میکروفونِ بی سیم، میکسر، پردازنده ی دیجیتالی سیگنال ها، کارتریجِ گرامافون ها، هدفون، هدفون های فوق حرفه ای  و مانیتورنگ های تخصصی را هم آغاز کرد.

 

 

زمینه ی فعالیت؛

شور (Shure) یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برند های دنیا در زمینه ی تولید تجهیزاتِ حرفه ای برای استودیو های موسیقی و موزیسین ها به شمار میرود. انواع میکروفون، انواع هدفون، سیستم های بیسیمِ اجرای زنده، سیستم های ارتباط جمعی و کنفرانس، انواعِ میکسر و پردازنده های حرفه ای دیجیتال و انواع کارتریج برای گرامافون ها، زیمنه های فعالیتِ شور به شمار میروند. با گستردگیِ عجیبی که شور در تنوعِ محصولاتش به وجود آورده است، به نوعی میتوان گفت هیچ موزیسینی در دنیا نیست که این برند را نشناسد. شور هر آنچه در موردِ خلق و یا پخشِ صدا لازم است را تولید و عرضه میکند.

 

 

هدف؛

شور (Shure) با هدفِ خلقِ ترکیبی بی نقص، از یک قرن تجربه و محصولاتِ صوتیِ مدرن و حرفه ای، به فعالیتش ادامه میدهد. یکی از مهمترین عواملی که در هر زمینه ای موجب اعتماد سازی در مخاطبان و متقضیان خواهد شد، تجربه و قدمتِ هر کمپانی است. شور معتقد است که با داشتنِ تجربه و قدمتی نزدیک به یک قرن، اصیل ترین و برجسته ترین برندِ تولیدِ تجهیزاتِ صوتی حرفه ای در ذهنِ مصرف کنندگان است. شور با عرضه کردن “بهترین” ها در تمامِ زمینه های فعالیتش، همواره در تمامی این سالها سعی داشته تا طیفِ وسیعی از موزیسین ها و علاقه مندان به موسیقی را جزو مشتریانش نگه دارد. شور با تولیداتِ بسیار متنوع، به این هدف سالهاست که دست یافته و مصرف کنندگان با هر بودجه ای میتوانند عضوی از خانواده ی بزرگِ شور بشوند.

shure-kse1500 هدفون شور
shure-kse1500 هدفون شور

 

 

افتخارات:

         هدفون درونِ گوشِ برگزیده ی سال| SE530  (iLounge-2007)

 

         برترین هدفون درونِ گوشِ سال در رنج قیمتیِ خودش | SE425  (What Hi-Fi?-2015)

 

         برترین هدفون درونِ گوشِ مقرون به صرفه ی سال  | SE112  (VGP-2014)

 

          برترین هدفون درونِ گوشِ (الکترو استاتیک) سال | (VPG-2016) KSE1500

 

         هدفون درونِ گوشِ برگزیده ی منتقدین | (Electronic Musician-2014) SE846

 

         و...

 

 

 

آشنایی با خانواده ی محصولات:

شور (Shure) یکی از کامل ترین دسته بندی های دنیا در محصولاتِ صوتی حرفه ای را در اختیار دارد. تنوع ی کم نظیرِ محصولاتِ این کمپانی موجبِ مبدل شدنش به یکی از قطب های اصلی دنیای حرفه ایِ موسیقی شده است. انواع میکروفون های با سیم و بی سیم، سیستم های ارتباط جمعی  و کنفرانس (Discussion Systems)، انواعِ هدفون برای استفاده ها و کاربرد های متفاوت، سیستم های مانیتورینگِ شخصیِ اجرا های زنده (Personal Monitor Systems)، انواعِ میکسر و پردازنده ی دیجیتالی (DSP) و انواعِ کارتریج برای گرامافون (Phono Cartridges)، خانواده ی بزرگِ محصولاتِ شور را میسازند. شور (Shure)، میکروفون های با سیمش را با حروفِ SM، BETA، PG ALTA، KSM، Classic، MOTIV، Microflex و Centraverse؛ میکروفون های بیسیمش را با حروفِ BLX، ULX-D، PGX-D، SLX، QLX-D، UHF-R، ULX-S؛ هدفونِ هایش را با حروفِ SE و SRH؛ سیستم های مانیتورینگ های شخصیِ اجرای زنده اش را با حروفِ PSM؛ سیستم های کنفرانس و بحث دسته جمعی اش را با حروفِ DDS و DCS؛ میکسر هایش را با حروفِ SCM؛ پردازنده های دیجیتالی اش را با حروفِ DFR و کارتریج های گرامافون اش را با حروفِ M و SC در ابتدای مدلِشان مشخص میکند.

 

 

se846-blog هدفون شور
se846-blog هدفون شور

محصولاتِ شاخِص:

همیشه درباره ی تمامِ کمپانی های دنیا شاخص بودنِ یک یا چند محصول، موجباتِ سر زبان افتادنِ نامِ آن کمپانی را فراهم کرده. شور (Shure) با گستردگیِ طیفِ تولیداتش، از آن دسته کمپانی هایی است که در هر زمینه یک محصولِ شاخص را معرفی کرده است که موجب شده تا تیترِ اخبار ها و افکار مخاطبان را اشغال کند.

1.     KSE1500 :

این محصول به عنوانِ یکی از انقلاب های اساسی در دنیایِ صدا تا کنون به شمار میرود. پس از 7 سال تحقیق و بررسیِ مداوم، شور توانست در واپسین روز های سالِ 2015 اولین هدفونِ درونِ گوشالکترو استاتیکِ (Electrostatic Earphone System) دنیا را معرفی و به بازار عرضه کند. شور، این هدفونِ درونِ گوش را با یک اِمپیلیفایِر/دَکِ (Ampilifier/DAC) 1000 دلاری همراه کرده تا بالاترین کیفیت و جزئیات ممکن را با هدفونِ درونِ گوش بشنوید. این محصول از دید خیلی از منتقدین به عنوان مسیری نوین در دنیای هدفون های داخِلِ گوشی به شمار میرود.

 

2.     SE846 :

پر سر و صدا ترین محصولِ شور (Shure) از بدو تولد تا به امروز! این هدفونِ درونِ گوش (EarPhone) با بهره گیری از 4 آرماتورِ مجزا برای پخشِ تفکیک شده ی صدا ها و فرکانس ها، قابلیتِ شخصی سازیِ صدا با فیلتر های همراهِ محصول، کابلِ فوق العاده مقاوم و با کیفیت، قرارگیریِ بسیار ایمن در گوش و طراحیِ، با گذشتِ بیش از 3 سال از معرفی اش، کماکان جزو برترین انتخاب های عاشقانِ صدا در دنیا است.

 

3.     SRH1540 :

این هدفون، بهترین هدفونِ عرضه شده توسط شور تا به این لحظه محسوب میشود. بازه ی فرکانسی تحتِ پوششِ بسیار عالی، ای-یِرپَد (EarPads) های از جنس آلکانترا (Alcantara)، صدای بهینه سازی شده برای موزیسین ها و افراد حرفه ای، درایور های نئودیمیومیِ (Neodymium) 40 میلیمتری، کابلِ خالی از اکسیژن با روکشِ کِولار (Kevlar) و راحتیِ فوق العاده به هنگام استفاده های طولانی مدت، تنها بخشی از دلایلِ مطرح بودنِ این هدفون به شمار میرود.

 

 

شور (Shure) در چند خط:

شور (Shure) ترکیبی صحیح و کم نقص از تجربه، نوآوری، اصالت و قدمت است. شور جزو معدود کمپانی های دنیا است که اکثرِ اِلِمان های لازم برای برجسته بودن در ذهنِ مخاطبان را در اختیار دارد. شور، با محدود نکردنِ تولیداتش، برندی است که در لیستِ انتخاب های هر مخاطبی با هر بودجه ای قرار میگیرد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle