اِی کِی جی akg-blog-1

اِی کِی جی (AKG), نام آشنای قدیمی دیدگاه تان را بنویسید

تاریخچه اِی کِی جی (AKG)؛

اِی کِی جی (AKG)، یک کمپانیِ استرالیایی است که قریب به 70 سالِ پیش (سالِ 1947 میلادی) توسط دکتر رودُلف گورایک (Dr. Rudolf Görike) و مهندس اِرنِست پلِس (Ernst Pless) مشخصا در ویَن تاسیس شد. اِی کِی جی از آغازِ فعالیَتَش با هدفِ تولیدِ تجهیزاتِ سینمایی، اسپیکر، و ویدئو پروژکتور ها شروع به فعالیت کرد و در سال های بعدیِ فعالیتش با گسترش دادنِ این تجارت تولیدِ انواعِ هدفون، میکروفون و سیستم های گفتگوی دسته جمعی (کنفرانس) را هم به مراحِلِ کاریِ خود اضافه کرد.

 

 

زمینه ی فعالیت اِی کِی جی (AKG)؛

اِی کِی جی (AKG) یکی از سرشناس ترین، قدیمی ترین و مورد اعتماد ترین برند های تولیدِ تجهیزاتِ صوتی در دنیا محسوب میشود. اِی کِی جی با تولیدِ متمرکزِ انواع مکیروفونِ استودیویی و انواعِ هدفون، به عنوانِ یکی از پیشتازانِ این زمینه یکی از بهترین و اصولی ترین تنوع های دسته بندی در این محصولات را در اختیار دارد. اِی کی جی همچنین با معرفی و تولیدِ چندین مدل از سیستم های گتفگوی دسته جمعی و آوتومیکسینگ، عضوی از خانواده ی بزرگِ تولیدکنندگانِ این زمینه نیز به شمار میرود.

 

akg-k712-pro-blog هدفون اِی کِی جی
akg-k712-pro-blog هدفون اِی کِی جی

 

هدف اِی کِی جی (AKG)؛

اِی کِی جی (AKG) در تمام سالیانِ گذشته جزو آن دسته از کمپانی هایی بوده که همیشه در زمینه ی فعالیتش، شاید در بعضی موارد “اولین” نبوده، اما جزو اولین ها و پیشتازان و ایده پردازانِ زمینه ی خودش به شمار میرفته. اِی کِی جی با اسرارِ بسیار بر مطالعه ی دقیقِ محصولاتِ صوتی، قصد دارد تا مصرف کنندگان را با استاندارد های اصلی و جهانی صدا آشنا کند. اِی کِی جی با تولیدِ محصولاتش در رنج های قیمت بسیار متفاوت، میکوشد تا محصولاتی را که به آنها ایمان دارد، با بیشترین سهولَتِ ممکن به دستِ مخاطبان برساند.

 

 

 

 

افتخارات اِی کِی جی (AKG):

         طراحیِ برگزیده ی سال | AKG Y50  (reddot awards-2015)
 
         هدفونِ برگزیده ی سال | AKG Y50BT (Stuff-2015)
 
         محصولِ برگزیده ی سال | AKG K451 (What HiFi?-2013)
 
          طراحیِ برگزیده ی سال | AKG K495NC (iF Design-2012)
         و...

 

 

 

آشنایی با خانواده ی محصولات اِی کِی جی (AKG):

اِی کِی جی (AKG)، به طورِ کلی هدفون هایش رو به دو دسته ی حرفه ای، و بازاری تقسیم بندی کرده. اِی کِی جی محسولات را به خوبی پیش از ورود به بخش هدفون ها از نظر کاربرد و مخاطبان هدفون ها دسته بندی کرده که این کار در میانِ کمپانی های تولید هدفون بسیار کم نظیر است. اِی کِی جی با نامگذاریِ کلی برای هدفون هایش، تنها به مشخص شدنِ محسول به عنوان هدفون بسنده کرده و تمام هدفون هایش را با حرفِ آغازینِ “K” و تمامِ هدفون های داخِلِ گوشی اش را با حرفِ “IP” مشخص میکند. اِی کِی جی با معرفی و تولیدِ فرمت های مختلفی از هدفون ها (پشت-بسته، مانیتورینگ، های-اِند، پشت باز، فوق حرفه ای و …) به عنوانِ یکی از انتخاب های اولِ حرفه ای های این زمینه جا افتاده است.

هدف اِی کِی جی AKG K812
هدف اِی کِی جی AKG K812

 

 

محصولاتِ شاخِص:

(AKG)، با تمرکزِ بالا بر مخاطبانِ حرفه ای بازارِ هدفون ها، توانسته محصولاتِ شاخص و ترازِ اولی را به بازار عرضه کند.

 

1.     AKG K812:

کِی 812، یکی از بزرگترین دستاورد های اِی کِی جی در تولید هدفون از بدو تولدش به شمار میرود. این هدفون با بهره گیری از درایور های بزرگِ 53 میلیمتری، بازه ی فرکانسیِ تحتِ پوششِ خارق العاده، مجهز بودنِ درایورش به مگنت های تسلا (Tesla)، طراحی زیبا، کابل و جَکِ با کیفیت، ای-یِرپَد های چرمی و فوق العاده راحت و کیفیت ساخت بسیار بالا، یکی از لایِق ترین هدفون های حرفه ایِ بازار محسوب میشود.

 

 

2.     AKG K267:

اِی کِی جی با همکاریِ دی جِیِ معروف، به نام و سر شناس (Teisto) موفق به تولید و عرضه ی هدفونی خوش ساخت و حرفه ای برای دی جی ها و اهالیِ حرفه ای موسیقی شد. این هدفون با بهره گیری از درایورِ 50 میلیمتری، قابلیتِ تنظیمِ بِیسِ هدفون، ای-یِرپَد های بسیار راحت و بدنه ی آلومینیومی، کابلِ جدا شونده و بسیار مقاوم و صدایِ قابلِ تنظیم برای سه مصرفیِ مختلف (Studio،Club،Stage) باعث شد تا این هدفون اِی کِی جی را حسابی محبوبِ دِلِ دی جی ها و اهالی موسیقیِ الکترونیک در دنیا کند.

 

 

3.     AKG K712 Pro:

این هدفونِ اِی کِی جی در دسته بندی اعجوبه های هدفون های فوق حرفه ایِ خوش قیمت قرار میگیرد. اِی کِی جی با در نظر گرفتنِ طراحی ای انحصاری و خاص برای این هدفون، کابلِ بسیار با کیفیت، بدنه ی مقاوم، بازه ی فرکانسیِ تحتِ پوشش بسیار عالی (10 تا 39800 هرتز)، کابلِ جدا شونده و ای-یِرپَد های بسیار راحت و بزرگ، این هدفون را به یکی از محبوب ترین ها در رنج قیمتیِ خودش تبدیل کرد.

 

 

 

 

اِی کِی جی (AKG) در چند خط:

اِ کِی جی (AKG) یکی از با تجربه ترین کمپانی های دنیا در صدا به شمار میرود. اِی کِی جی همواره جزو اولین برند های دنیا در معرفی هدفون هایی نوآورانه و نوین، بوده و با در نظر گرتنِ استاندارد ها و خط های فکری متفاوت و منحصر به فرد، محصولاتی کاملا مخصوصِ خود را دارد. اِی کِی جی شامِلِ بازه ای وسیع از هدفون ها و میکروفون های موردنیازِ هر فرد میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle