معرفی اولین و تنها منبع تخصصی نقد و بررسی تجهیزات های فای در ایران دیدگاه تان را بنویسید

سلام , وقت بخیر

 

پس از صرف مدت زمانی قابل توجه و تلاش برای ایجاد محیطی امن و مطمئن در زمنیه فروش و ارائه خدمات به شما دوستان عزیز در کنار جمع اوری معتبر ترین برند ها و ایجاد و انتقال اطلاعات پایه و جامع دنیای صدا، های فای و الکترونیک و ارائه مشاوره هایی بر اساس کسب تجربه بیش از یک دهه در این زمینه، امروز در پی سی ماکس ما مفتخر هستیم تا اولین و تنها منبع تخصصی نقد و بررسی تجهیزات های فای و الکترونیک در ایران را معرفی نماییم.

هدف ما در ایجاد این و توسعه این وب سایت، ایجاد دقیق ترین و جامع ترین محتوا اطلاعات مرتبط به دست امده از اعضای با تجربه پی سی ماکس و منعکس نمودن خبرها و تازه های دنیای های-فای می باشد. ما لحظه لحظه کیفیت را در اولویت اول خود قرار داده ایم تا به کمک اعضای فعال در بخش تحریریه و با کمک و حمایت کاربران مشتاق و فعال شروع به تولید، ارائه و اشتراک محتوا دست اول و انحصاری به دست امده در پی سی ماکس نماییم.

WWW.MAG.PCMAXHW.COM

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

لطفا تا اطلاع ثانوی به دلیل وجود مشکل در خطوط تلفن ثابت فقط با تلفن همراه فروشگاه تماس حاصل نمایید. تمامی کالاهای دارای قیمت = موجود در انبار , اماده تحویل فوری + ارسال رایگان به سراسر کشور می باشند. مشتری گرامی هیچگونه نیازی به انجام هماهنگی جهت بررسی قیمت و موجودی کالاها قبل از نهایی کردن خرید خود ندارید. بازه زمانی تحویل تمامی کالاهای دارای قیمت به سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهر ها 2 الی 3 روز کاری می باشد.
toggle